Klys blogg

User avatar
Susanna
Posts: 2649
Joined: 05 Mar 2008, 19:35
Real Name: Susanna Klys
Location: Älvängen

Re: Klys blogg

Post by Susanna » 07 Nov 2008, 20:45

:hide: ....*hemska tanke*
"Man ska inte kasta bäver i trähus"

User avatar
klys
Posts: 1769
Joined: 25 Jan 2008, 09:16
Real Name: Marius Klys
Location: Älvängen

Re: Klys blogg

Post by klys » 10 Nov 2008, 15:24

Jaha.....skriver väl lite här då om mina funderingar runt allt det pratas om. Skriver jag här så kapar jag ju iaf ingen tråd :shys: Kan för egen del säga att jag ärligt talat redan nu saknar knoll och tott´s upptåg. Det roar mycket och många så kör på säger jag :hura3: Visst, kan väl hålla med om att seriösa trådar ska hållas rena, har väl själv oxå råkat sabba lite ibland :blush3: förlåt för det. Sen är det ju faktiskt så att man kan välja vad man läser och inte. Vill man inte läsa en blogg så låt bli :dontknow: Det är ju ingen som tvingar nån annan att läsa nåt man inte vill. Tycker att Janne hade lagt ett bra inlägg i en nystartad tråd nyss :2tubsup: Tycker det är kul att lära känna folk lite bättre än att bara veta vad för fisk de har i sina kar! Lubben´s foton tex, underbart att se för en annan som aldrig varit i norrland. Sen det här med bloggar, det togs ju upp som förslag av en medlem och accepterades av admin, då måste det väl vara ok eller? :confus1: För min egen del är detta forumet ett underbart ställe där man kan prata om allt och få stöd när man behöver det både vad det gäller fisk och annat. Tycker det skulle vara tragiskt om det inte skulle tillåtas annat än fiskprat.

Så, det var allt för nu. Kommer säkert på nåt mer efterhand och då fyller jag på :grin:

:wink1:
Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår.

User avatar
lubben
Posts: 985
Joined: 27 Feb 2008, 17:47
Real Name: Ove Hedkvist
Location: Luleå
Contact:

Re: Klys blogg

Post by lubben » 10 Nov 2008, 15:47

....nu till nå't helt annat skitsnack herr Klys :garv:
Jag såg den bästa engelska fotbollsmatch jag sett någonsin i lördags mellan Arsenal och United :shock: :eek: :shock:
Helt fantastisk fotboll med individuellt artisteri och lagspel utav klass :rank:
Sen såg jag lite Kalmar - Halmstad på söndag :sad: och insåg vilken skillnad det är.... :roll: :cool:
SM Guld till Luleå Hockey ger 40 ggr pengarna på Svenska Spel :hello2:

User avatar
klys
Posts: 1769
Joined: 25 Jan 2008, 09:16
Real Name: Marius Klys
Location: Älvängen

Re: Klys blogg

Post by klys » 10 Nov 2008, 21:51

lubben wrote:....nu till nå't helt annat skitsnack herr Klys :garv:
Jag såg den bästa engelska fotbollsmatch jag sett någonsin i lördags mellan Arsenal och United :shock: :eek: :shock:
Helt fantastisk fotboll med individuellt artisteri och lagspel utav klass :rank:
Sen såg jag lite Kalmar - Halmstad på söndag :sad: och insåg vilken skillnad det är.... :roll: :cool:
Ja, de två ligorna går väl inte att jämföra :garv: Själv såg jag inte den matchen men av två onda ting var det väl det minst onda som vann :grin: Kan annars tänka mig att det var en grym underhållning.
Annars var jag rätt nöjd med en 3-0 vinst för pool :cool:
Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår.

User avatar
lubben
Posts: 985
Joined: 27 Feb 2008, 17:47
Real Name: Ove Hedkvist
Location: Luleå
Contact:

Re: Klys blogg

Post by lubben » 13 Nov 2008, 23:01

Go'kväll Klys :hello2:
Du har väl inte lagt ner bloggen va :confus1:
Jo mina 2 favoritlag i England spelade ju mot varann, pool's & spurs :???:
Jag höll ju på underdog'en spurs för jag trodde inte att de mäktade, men vad händer :eek: :shock:
Jag förstår din sorg, men åter igen, denna idrotten är ju för härlig mellan varven :wink:
Jag såg föresten Luleå vinna knappt mot MODO i kväll med 3-2 :grin:
Jag hade då bytt bort en av mina norrmän i MODO som tur var...
SM Guld till Luleå Hockey ger 40 ggr pengarna på Svenska Spel :hello2:

User avatar
klys
Posts: 1769
Joined: 25 Jan 2008, 09:16
Real Name: Marius Klys
Location: Älvängen

Re: Klys blogg

Post by klys » 14 Nov 2008, 01:43

Nejdå, här har inte lagts ner nånting alls :grin:
Ja, återigen fick mitt kära pool däng av spurs. Men det gjorde inte så mycket denna gången. Det var ju ändå bara ligacupen och en hel del ordinarie spelare vilade. Så det är lugnt :smile: Värre var det att VF fick stryk av Timrå med 0-2 hemma. Det gillades inte alls :madgreen: MEN!! VF har gjort klart med en ny back, Janne Niskala. Ska bli kul att se vad han kan tillföra, om jag inte misstar mig så har väl han poängrekordet för backar i elitserien sen den tiden han lirade i färjestad.
Jag bytte in en ny lirare i mitt dream team häromdan, en modoit, Timmander. Han gjorde väl mål idag va? :hura3:
Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår.

User avatar
lubben
Posts: 985
Joined: 27 Feb 2008, 17:47
Real Name: Ove Hedkvist
Location: Luleå
Contact:

Re: Klys blogg

Post by lubben » 14 Nov 2008, 09:32

klys wrote:Nejdå, här har inte lagts ner nånting alls :grin:
Ja, återigen fick mitt kära pool däng av spurs. Men det gjorde inte så mycket denna gången. Det var ju ändå bara ligacupen och en hel del ordinarie spelare vilade. Så det är lugnt :smile: Värre var det att VF fick stryk av Timrå med 0-2 hemma. Det gillades inte alls :madgreen: MEN!! VF har gjort klart med en ny back, Janne Niskala. Ska bli kul att se vad han kan tillföra, om jag inte misstar mig så har väl han poängrekordet för backar i elitserien sen den tiden han lirade i färjestad.
Jag bytte in en ny lirare i mitt dream team häromdan, en modoit, Timmander. Han gjorde väl mål idag va? :hura3:
Det är nå't konstigt med VFs resultat kontra spelartruppen. De var ju tippade som vinnare av 10 coacher av 12, tror jag.
Kanske Dahlen måste stiga åt sidan snart :???:
Timander har jag åxå bytt in, nu efter mötet igår. Han satte ett slagskott av den högre skolan.

Olustigt detta med JJ :sad:
Jag inser att jag fattar noll :dontknow:
Hoppas "teamet" kan återkomma och bringa lite klarhet för oss andra :|
SM Guld till Luleå Hockey ger 40 ggr pengarna på Svenska Spel :hello2:

User avatar
klys
Posts: 1769
Joined: 25 Jan 2008, 09:16
Real Name: Marius Klys
Location: Älvängen

Re: Klys blogg

Post by klys » 19 Nov 2008, 18:43

Måste bara berätta en story som en arbetskollega fick höra av en reseledare på en bussresa han var på. Det hela hade hänt på en tidigare resa då bussen var fylld med pensoinärer. En äldre man kommer fram till chaffören och frågar om denne vill ha lite nötter. Ja tack svarar chaffören och får en näve nötter. En stund senare kommer samme äldre herre tillbaka och frågar på nytt om han vill ha lite nötter. Chaffören tackar och får en näve till. Tredje gången mannen kommer fram frågar chaffören mannen: Men, ska ni inte ha era nötter själva? Nja, svarar de gamle mannen. Du förstår, vi har så dåliga tänder så vi suger bara av chokladen!!
:shock:
:garv:
Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår.

User avatar
Susanna
Posts: 2649
Joined: 05 Mar 2008, 19:35
Real Name: Susanna Klys
Location: Älvängen

Re: Klys blogg

Post by Susanna » 19 Nov 2008, 18:49

:panic:
"Man ska inte kasta bäver i trähus"

User avatar
Poddan
Posts: 8484
Joined: 24 Nov 2007, 00:31
Real Name: Artur Stensson
Location: Tranås

Re: Klys blogg

Post by Poddan » 19 Nov 2008, 18:49

"ulk" :grin:
:-)
[ http://www.ndss.se" onclick="window.open(this.href);return false; ] [ http://www.l-mal.se" onclick="window.open(this.href);return false; ] [ http://www.heckel.se" onclick="window.open(this.href);return false; ]

Post Reply

Return to “Medlemsbloggar”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest