Mvh
Siv
viewtopic.php?f=98&t=2666Sippan wrote:Jag vet inte om det redan finnsKanske har jag missat det, men jag känner ofta att jag inte förstår alla förkortningar man använder här, olika preparat och Diskus-sorter m.m. Vet inte om det bara är jag som skulle tycka det vore bra med en förkortningslista någonstans på forumet, där alla kan fylla i förkortningar som används här lite då och då?
Mvh
Siv
Titta på länken som jag har lagt in i det inlägget så löser dit sigSippan wrote:Hej och tack lilljotte!
Ja, kanske något sånt. Men det hade ju varit lite lättare med en enda lång lista som är sorterad i bokstavsordning. Om det blir många ord och förkortningar så blir det lite jobbigt att sitta och bläddra sidor och leta i inläggen.
Siv
lilljotte wrote:Titta på länken som jag har lagt in i det inlägget så löser dit sigSippan wrote:Hej och tack lilljotte!
Ja, kanske något sånt. Men det hade ju varit lite lättare med en enda lång lista som är sorterad i bokstavsordning. Om det blir många ord och förkortningar så blir det lite jobbigt att sitta och bläddra sidor och leta i inläggen.
Siv
Hej Siv!!Sippan wrote:Hej och tack lilljotte!
Siv
Janne Josefsson wrote:Hej Siv!!Sippan wrote:Hej och tack lilljotte!
Siv
Kommer att samanställa och lägga det i både grupper och bokstavs ordning. Så ös in förkortningar i tråden. Så förklarar vi dom och lägger till dom
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests