förbjudet att dubbelposta

Här får ni kommentera om funktionerna samt vad som är på gång
Post Reply
User avatar
yohannes
Posts: 378
Joined: 31 Jan 2008, 23:58
Real Name: Johannes Finnman
Location: Linköping

förbjudet att dubbelposta

Post by yohannes » 24 Feb 2008, 19:58

jag tycker det ska vara förbjudet att dubbelposta, det är så irreterande när någon skriver något och efter nån timme(ibland nån minut) skriver dom igen i samma tråd utan att någon har hunnit svara på det personen skrev innan, ibland blir dom sura när man inte hunnit svara.. många forum har ju en regel mot det.. och jag förstår att inte nyuppstartade och forum med få användare har det, men jag tycker att diskusforum.se är tillräckligt stort och har tillräckligt många användare för att förbjuda dubbelpostningen..

User avatar
drd
Posts: 657
Joined: 25 Nov 2007, 00:38
Real Name: Mattias Allroth
Location: Löddeköpinge,skåne
Contact:

Re: förbjudet att dubbelposta

Post by drd » 24 Feb 2008, 21:39

Ett litet tips är att du kan själv bestämma vissa medlemmar som du inte vill läsa inlägg ifrån så slipper du det sen när du gjort det :2tubsup:

Dock så håller jag med helt och hållet, vissa (nämner inga namn) som verkar få spader när dom skriver en tråd om nåt och så inte får svar inom 5 minuter skriver igen och igen och igen för att få respons på det.

Till sist så är det bara bull :stick: och det har gjort att jag funderat starkt på att stoppa inlägg från en del medlemmar.

User avatar
yohannes
Posts: 378
Joined: 31 Jan 2008, 23:58
Real Name: Johannes Finnman
Location: Linköping

Re: förbjudet att dubbelposta

Post by yohannes » 25 Feb 2008, 20:58

aha jag visste inte om att man kunde göra det, fast det skulle vara nice att få bort dubbelpostningen ändå.. som du sa finns det vissa som verkligen är ivriga på att få svar..

Post Reply

Return to “Feedback”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests