Heckel Cross par

Post Reply
svenne819
Posts: 501
Joined: 06 Jun 2011, 09:46
Real Name: Sven Roos
Location: Töreboda

Re: Heckel Cross par

Post by svenne819 » 02 Mar 2013, 11:50

I Tony ena importtråd diskuterade jag Tony och kaj iAng ett par albinoturkar raderades alla lägg av Kaj i den diskussionen bla. I en annan tråd skrev Kaj tt snowwhite currystrain jag bokat var riktigt fula och han fattade inte hur någon kunde gilla dessa. Detta raderades med. Man får gärna tycka saker, alla tycker olika men man kan ju stå för vad man säger.Nu sKa vi inte kapa denna tråd mer. Sorry Tommy!

User avatar
Tommy
NDS Member
NDS Member
Posts: 3799
Joined: 25 Nov 2007, 06:02
Real Name: Tommy Holmberg
Location: Stockholm

Heckel Cross par

Post by Tommy » 02 Mar 2013, 12:13

Håller med dig Svenne gillar inte när det raderas ur trådar. Låt sånt som är skrivet stå, och kan man inte stå för vad man skriver så tänk på det innan man skriver.
:guru: :guru: :guru:
Image

User avatar
kaj.p
.Admin.
.Admin.
Posts: 7027
Joined: 24 Nov 2007, 23:33
Real Name: Kaj Persson
Location: Tvååker
Contact:

Re: Heckel Cross par

Post by kaj.p » 02 Mar 2013, 16:57

svenne819 wrote:I Tony ena importtråd diskuterade jag Tony och kaj iAng ett par albinoturkar raderades alla lägg av Kaj i den diskussionen bla. I en annan tråd skrev Kaj tt snowwhite currystrain jag bokat var riktigt fula och han fattade inte hur någon kunde gilla dessa. Detta raderades med. Man får gärna tycka saker, alla tycker olika men man kan ju stå för vad man säger.Nu sKa vi inte kapa denna tråd mer. Sorry Tommy!
White Diamond eller Ghost baserade linjer har aldrig varit med grej Har knappt ägt eller tagit hem några.
Sedan vet jag också att smaken är som baken.
När det gäller radering så har alla den möjligheten i x antal timmar, vilket också är brukligt i andra forum. Detta gäller så klart ens egna inklägg
När det gällde din albinos så uppfattade jag inte att denna diskussion var i Tonys sponsor tråd. Tog därför bort dessa. Tycker det blir helt fel om jag skriver i andra sponsorers trådar. När det gäller sakfrågan som albino blåturkos så är jag ff mycket tveksam till om det är det. Och vad jag såg när du la ut bilden på FB så var det fler som var det. Men som sagt hade diskussionen förts på något anna ställe än i en sposortråd sa hade den varit kvar.

User avatar
kaj.p
.Admin.
.Admin.
Posts: 7027
Joined: 24 Nov 2007, 23:33
Real Name: Kaj Persson
Location: Tvååker
Contact:

Re: Heckel Cross par

Post by kaj.p » 02 Mar 2013, 17:01

Tommy wrote:Håller med dig Svenne gillar inte när det raderas ur trådar. Låt sånt som är skrivet stå, och kan man inte stå för vad man skriver så tänk på det innan man skriver.
Klart det mäste raderas/alt flyttas om det ligger fel, är OT, spårat ut eller bryter mot reglerna. Sedan uppfattas det nog många gånger som att det är raderat men då det istället är flyttat till karantän eller mod delen.

User avatar
yohannes
Posts: 378
Joined: 31 Jan 2008, 23:58
Real Name: Johannes Finnman
Location: Linköping

Re: Heckel Cross par

Post by yohannes » 02 Mar 2013, 19:27

Hade hoppats på detta par! Hoppas du får många omgångar med detta par. Riktigt kul att hanen inte var steril iaf! :tumme2:

User avatar
Tommy
NDS Member
NDS Member
Posts: 3799
Joined: 25 Nov 2007, 06:02
Real Name: Tommy Holmberg
Location: Stockholm

Heckel Cross par

Post by Tommy » 04 Apr 2013, 11:16

Då har dom äntligen fått en lyckad lek till, denna gång så är det ca 80 st larver på krukan, ska fota när jag kommer hem, hoppas verkligen att det går hela vägen denna gång.
:guru: :guru: :guru:
Image

User avatar
lofstrog
Posts: 3247
Joined: 03 Jan 2010, 17:17
Real Name: Roger Löfström
Location: Södra Sandby

Re: Heckel Cross par

Post by lofstrog » 04 Apr 2013, 11:18

Härligt Tommy :tumme2:

Lycka till!

Mvh
Roger

User avatar
tonysdiskus
Posts: 4459
Joined: 25 Nov 2007, 15:03
Real Name: Tony Johansson
Location: Trollhättan
Contact:

Re: Heckel Cross par

Post by tonysdiskus » 04 Apr 2013, 11:56

Tommy wrote:Då har dom äntligen fått en lyckad lek till, denna gång så är det ca 80 st larver på krukan, ska fota när jag kommer hem, hoppas verkligen att det går hela vägen denna gång.
Jag håller tummarna,,, :tumme2: ,,,sänkte du ph ?
http://www.tonysdiskus.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.tonysdiskus.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/tonysdiskus" onclick="window.open(this.href);return false;
mob 0707-804024

svenne819
Posts: 501
Joined: 06 Jun 2011, 09:46
Real Name: Sven Roos
Location: Töreboda

Re: Heckel Cross par

Post by svenne819 » 04 Apr 2013, 19:53

Grattis! Hoppas det blir nåt nu.

User avatar
Tommy
NDS Member
NDS Member
Posts: 3799
Joined: 25 Nov 2007, 06:02
Real Name: Tommy Holmberg
Location: Stockholm

Heckel Cross par

Post by Tommy » 04 Apr 2013, 22:06

Ca 40 larver på krukan nu, hoppas dom klar detta nu:)
:guru: :guru: :guru:
Image

Post Reply

Return to “Bilder/Photos”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests