Ett första steg

Här informerar vi om vad som kan komma
User avatar
gep
Posts: 1848
Joined: 26 Nov 2007, 21:19
Real Name: göran ekholm
Location: Landfjärden

Re: Ett första steg

Post by gep » 11 Dec 2008, 23:01

Ja vad ska man säga, ena dagen var det så viktigt att starta ett eget forum och klippa alla kontakter, undra vad det är som gjort att man kommer krypande nu...... Gick det inte som man hoppats i soloracet??

User avatar
cf.akvarielagret
Posts: 298
Joined: 30 Nov 2007, 22:44

Re: Ett första steg

Post by cf.akvarielagret » 11 Dec 2008, 23:16

gep wrote:Ja vad ska man säga, ena dagen var det så viktigt att starta ett eget forum och klippa alla kontakter, undra vad det är som gjort att man kommer krypande nu...... Gick det inte som man hoppats i soloracet??
Jag tror inte att någon fick krypa
det kallas för att bli äldre o visare

User avatar
gep
Posts: 1848
Joined: 26 Nov 2007, 21:19
Real Name: göran ekholm
Location: Landfjärden

Re: Ett första steg

Post by gep » 11 Dec 2008, 23:32

Undra om det var mängden inlägg och den pissiga uppslutningen på det egna forumet som gjorde en del äldre och visare?

Personligen skulle jag om jag satt i NDS styrelse känna mig otroligt misslyckad eftersom man först gick till sitt stolt och stark, sen kommer och söker stöd här! När ska ansvariga ta sitt ansvar och be diskussverige om ursäkt för sitt fullständigt vidriga sätt att bete sig i hela klubbstartandet? Hade man inte haft så brottom att ta sitt pick och pack och öppna eget och dessutom som någon gjorde gå in och radera sina inlägg och förstör, ja då hade vi inte hamnat här från början, jag kan tala för mig och jag är mycket besviken på hur det sköttes.
Jag och många med mig hade en dröm om att va med och bygga en Svensk diskusklubb, men vi fick aldrig chansen.
Våra första diskusioner om denna klubb startade långt innan 99% av ens börjat med diskus, jag långt innan Lagret fanns Christer, Bosse Selbrink din gamla kompanjon var vår fösta sponsor då vi skulle som första klubbgrej dra till amasonas.

Kommer aldrig i livet stötta detta så länge den sittande styrelsen och dess valberedning är kvar.

User avatar
cf.akvarielagret
Posts: 298
Joined: 30 Nov 2007, 22:44

Re: Ett första steg

Post by cf.akvarielagret » 11 Dec 2008, 23:58

gep wrote:Undra om det var mängden inlägg och den pissiga uppslutningen på det egna forumet som gjorde en del äldre och visare?

Personligen skulle jag om jag satt i NDS styrelse känna mig otroligt misslyckad eftersom man först gick till sitt stolt och stark, sen kommer och söker stöd här! När ska ansvariga ta sitt ansvar och be diskussverige om ursäkt för sitt fullständigt vidriga sätt att bete sig i hela klubbstartandet? Hade man inte haft så brottom att ta sitt pick och pack och öppna eget och dessutom som någon gjorde gå in och radera sina inlägg och förstör, ja då hade vi inte hamnat här från början, jag kan tala för mig och jag är mycket besviken på hur det sköttes.
Jag och många med mig hade en dröm om att va med och bygga en Svensk diskusklubb, men vi fick aldrig chansen.
Våra första diskusioner om denna klubb startade långt innan 99% av ens börjat med diskus, jag långt innan Lagret fanns Christer, Bosse Selbrink din gamla kompanjon var vår fösta sponsor då vi skulle som första klubbgrej dra till amasonas.

Kommer aldrig i livet stötta detta så länge den sittande styrelsen och dess valberedning är kvar.
Varifrån får du allt gammalt groll ifrån, kom igen nu du är väl inte en sur gammal gubbe
det är svårare att få sin vilja när du är ensam hemma
att prata om drömmar för tjugo år sedan, va fan jag har drömmar om framtiden
kom nu till oss på lördag får du en egen burk pepparkakor

User avatar
gep
Posts: 1848
Joined: 26 Nov 2007, 21:19
Real Name: göran ekholm
Location: Landfjärden

Re: Ett första steg

Post by gep » 12 Dec 2008, 07:52

cf.akvarielagret wrote:
gep wrote:Undra om det var mängden inlägg och den pissiga uppslutningen på det egna forumet som gjorde en del äldre och visare?

Personligen skulle jag om jag satt i NDS styrelse känna mig otroligt misslyckad eftersom man först gick till sitt stolt och stark, sen kommer och söker stöd här! När ska ansvariga ta sitt ansvar och be diskussverige om ursäkt för sitt fullständigt vidriga sätt att bete sig i hela klubbstartandet? Hade man inte haft så brottom att ta sitt pick och pack och öppna eget och dessutom som någon gjorde gå in och radera sina inlägg och förstör, ja då hade vi inte hamnat här från början, jag kan tala för mig och jag är mycket besviken på hur det sköttes.
Jag och många med mig hade en dröm om att va med och bygga en Svensk diskusklubb, men vi fick aldrig chansen.
Våra första diskusioner om denna klubb startade långt innan 99% av ens börjat med diskus, jag långt innan Lagret fanns Christer, Bosse Selbrink din gamla kompanjon var vår fösta sponsor då vi skulle som första klubbgrej dra till amasonas.

Kommer aldrig i livet stötta detta så länge den sittande styrelsen och dess valberedning är kvar.
Varifrån får du allt gammalt groll ifrån, kom igen nu du är väl inte en sur gammal gubbe
det är svårare att få sin vilja när du är ensam hemma


att prata om drömmar för tjugo år sedan, va fan jag har drömmar om framtiden
kom nu till oss på lördag får du en egen burk pepparkakor
Tror inte du förstod, men det gör inget förtsätt drömma framåt Christer synd bara att din dröm är byggd på lögner och jag är ledsen, mitt stöd får ni aldrig.

User avatar
Lillis_71
Posts: 556
Joined: 09 Dec 2007, 13:04
Real Name: Eliseo Gonzalez
Location: Tyresö
Contact:

Re: Ett första steg

Post by Lillis_71 » 12 Dec 2008, 09:21

Ja det värkar vara så att alla yxor är inte ner grävda.

Mats
Posts: 421
Joined: 29 Nov 2007, 01:34
Location: Uddevalla
Contact:

Re: Ett första steg

Post by Mats » 12 Dec 2008, 10:56

NÄ,hurra va bra,dom skulle passat som politiker hela styrelsen för nds,gå hand i hand med Mona.För något så klantigt har jag aldrig sett.
Mats
Last edited by Mats on 12 Dec 2008, 11:04, edited 1 time in total.

User avatar
Tommy
NDS Member
NDS Member
Posts: 3799
Joined: 25 Nov 2007, 06:02
Real Name: Tommy Holmberg
Location: Stockholm

Re: Ett första steg

Post by Tommy » 12 Dec 2008, 11:01

Man hallå ska ni redan börja kasta skit på varandra igen?
:guru: :guru: :guru:
Image

Mats
Posts: 421
Joined: 29 Nov 2007, 01:34
Location: Uddevalla
Contact:

Re: Ett första steg

Post by Mats » 12 Dec 2008, 11:03

NÄÄÄ.Men dom kan ju avgå om det finns någon heder i kroppen.Eller finnes det en grupp 08 som inte vet vad det är.
Mats

User avatar
Tommy
NDS Member
NDS Member
Posts: 3799
Joined: 25 Nov 2007, 06:02
Real Name: Tommy Holmberg
Location: Stockholm

Re: Ett första steg

Post by Tommy » 12 Dec 2008, 11:05

Mats wrote:NÄÄÄ.Men dom kan ju avgå om det finns någon heder i kroppen.Ellerfinnes den en grupp 08 som inte vet vad det är.
Mats
Självklart så vet vi vad heder är i Stockholm, men det var väll inte oss det handlade om?
:guru: :guru: :guru:
Image

Post Reply

Return to “Info”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests