Att döma Discus

Här skriver vi lite om vad vi tror kan vara bra att ha på forumet samt ger er en möjlighet att kommentera
Post Reply
Tony Tackies
International user
Posts: 113
Joined: 30 May 2010, 19:05
Real Name: Tony Vaughan

Att döma Discus

Post by Tony Tackies » 17 Nov 2011, 13:23

Hej Alla :hello3: :hello3: :hello3:

Jag skulle vilja att planera saker och ting lite bättre för nästa NDS show och jag föredrar att inte lämna den så sent nästa gång :wink: :wink: :wink:

Därför vill jag höra hur jag gjorde som en domare och hur folk tror att jag betedde i allmänhet :stick: :stick: :stick:

Utöver detta skulle jag vilja veta om någon har några förslag eller kommentarer som skulle kunna förbättra mitt döma Skills :Danne&Poddan: :Danne&Poddan: :Danne&Poddan:

För att avsluta skulle jag vilja säga "Tack" till NDS för inbjudan att döma. Det var en ära och jag hoppas verkligen att vi kan göra det igen någon dag :heart1: :heart1: :heart1:

Många Tack och vänliga hälsningar ......................... Tony

User avatar
Andreas Keller
NDS Member
NDS Member
Posts: 2881
Joined: 27 Nov 2007, 11:41
Real Name: Andreas Keller
Location: Hörby

Re: Att döma Discus

Post by Andreas Keller » 17 Nov 2011, 16:32

Hi Tony,

it was a pleasure having you here in many ways! You're a happy, friendly and very helpful guy, don't ever change that.

Honestly, I think you should be considered one of the best judges (you gave my fish highest score :garv: ).
And also, you and Cüneyt were the only ones who spotted the wilds amongst the striped. :2tubsup:

I think most people appreciate that you are happy to show why and how you rate the different fish, and next time I have a special job for you. :wink:

If you have any advice on how we can improve ourselves, please tell us!
Ebishop - allt för räkor

www.kellers.nu www.ndss.se
Image
"Good judgment comes from experience, and a lot of that comes from bad judgment." - Will Rogers

Tony Tackies
International user
Posts: 113
Joined: 30 May 2010, 19:05
Real Name: Tony Vaughan

Re: Att döma Discus

Post by Tony Tackies » 18 Nov 2011, 01:26

Hi Andreas :hello3: :hello3: :hello3:

Thank You for the nice comments but I was hoping for more comments. I am not perfect, I know that so when someone see's something that I should do better they should says so. I have thick skin so I am not easily offended :madgreen: :madgreen: :madgreen:

I am not the best judge because I gave your fish a high score. Lets just say that you prepared him well. I can only score what is in front of me :hug1: :hug1: :hug1:

LOL - Wilds v's Domestics. I know Heiko was surprised by my statement that there was two wilds in the Striped category but Heiko is still Heiko and he has sooooo much to offer. Heiko has done a lot for the hobby and I have huge respect for him. But, as a person I think he has some lessons to learn :roll: :roll: :roll: Heiko has more books than me..........I have more kids than Heiko................lets just leave it at that. If no-one is happy with that then I will meet them with a bottle of Holy Water and we can talk like men, enjoy the company and share comments in a dignified and a polite manner :stick: :2tubsup: :dontknow: :hura3: :heart5: :madgreen: :Danne&Poddan:

I am like anyone else, we judge fish as we see them. To become an International Judge all it takes is noticing the finer points, a little training and a bit of :stickh: :stickh: :stickh:

Special Job :hurra2: :hurra2: :hurra2: :hurra2: Is Inga involved :longnose: :dregel: :heart1: :longnose: :hurra2: :heart1: Just ask...................I am at your disposal :stick: :stick: :stick:

I have things that I would like to help with but lets just savor the Malmo moment. Next year is time enough to start planning things...........and when you do let me know :idea: :idea: :idea:

Many Thanks & Best Regards....................Tony

Tony Tackies
International user
Posts: 113
Joined: 30 May 2010, 19:05
Real Name: Tony Vaughan

Re: Att döma Discus

Post by Tony Tackies » 18 Nov 2011, 01:36

Hej Andreas :hello3: :hello3: :hello3:

Tack för fina kommentarer, men jag hade hoppats på fler kommentarer. Jag är inte perfekt, jag vet att så när någon ser är något som jag borde göra bättre de borde säger så. Jag har tjock hud så jag är inte så lätt förolämpad :madgreen: :madgreen: :madgreen:

Jag är inte den bästa domaren eftersom jag gav din fisk en hög värdering. Låt oss bara säga att ni förberett honom väl. Jag kan bara poäng vad som är framför mig :hug1: :hug1: :hug1:

LOL - Wilds V: s hushållerskor. Jag vet Heiko blev förvånad över mitt uttalande att det fanns två vildmarken i randig kategori men Heiko är fortfarande Heiko och han har sooooo mycket att erbjuda. Heiko har gjort mycket för hobby och jag har enorm respekt för honom. Men som en person som jag tror att han har några läxor att lära :roll: :roll: :roll: Heiko har fler böcker än mig .......... Jag har fler barn än Heiko ...... .......... kan bara lämna det där. Om ingen är nöjd med det då jag kommer att träffa dem med en flaska vigvatten och vi kan prata som män, umgås och kommentarer dela på ett värdigt och ett artigt sätt :stick: :2tubsup: :dontknow: :hura3: :heart5: :madgreen: :Danne&Poddan:

Jag är som någon annan, bedömer vi fiskar som vi ser dem. För att bli en internationell domare Allt som krävs är att märka hur det går, lite träning och lite av :stick: :stick: :stick:

Särskilda Job :hurra2: :hurra2: :hurra2: :hurra2: Är Inga inblandade :longnose: :dregel: :heart1: :longnose: :hurra2:
:heart1: Fråga bara ............. ...... Jag står till ert förfogande :stick: :stick: :stick:

Jag har saker som jag skulle vilja hjälpa till med, men kan bara njuta av Malmö tillfället. Nästa år är det dags nog att börja planera saker ........... och när du låt mig veta :idea: :idea: :idea:

Många Tack och vänliga hälsningar .................... Tony

User avatar
tonysdiskus
Posts: 4459
Joined: 25 Nov 2007, 15:03
Real Name: Tony Johansson
Location: Trollhättan
Contact:

Re: Att döma Discus

Post by tonysdiskus » 18 Nov 2011, 08:17

You didnt go to bed after i talked with you last night,,,,, :garv: ,,,,never sleep !!

Yes of cource we will need some help when planing everything,,,,I think NDS discus shows is just in the beginning and it will grow in future !!

So this time the planing must start up a little bit earlier and all ready nest year is a very good ideá !!

About your of Holy Water we must do something,,,, :garv: I will send you some active carboon to fix the tast,,,,, :garv:
and something to create a better taste,,,,maby some "dill and citron ",,,,,,,,,,,,,,its perfect in summer time,really good taste !!!

Take care,,, :hug1: ,,,,I will call you again some late night when im in the caravan when trying swedish "putin"
Mutch better taste,,,, :grin:
http://www.tonysdiskus.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.tonysdiskus.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/tonysdiskus" onclick="window.open(this.href);return false;
mob 0707-804024

Tony Tackies
International user
Posts: 113
Joined: 30 May 2010, 19:05
Real Name: Tony Vaughan

Re: Att döma Discus

Post by Tony Tackies » 18 Nov 2011, 09:48

No No No Tony :cry: :roll: :cry: :roll: :cry: :roll:

Do you not read FB ??? Carbon causes HITH.

Me want to keep me little brain :grin: :grin: :grin:

Next time you bring the dill and citron and I'll bring the Holy Water and we'll make a marriage :Danne&Poddan: :Danne&Poddan: :Danne&Poddan:

Best Regards................Tony

Post Reply

Return to “Feedback och info”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests