Tack alla

Moderator: Styrelse

User avatar
Andreas Keller
NDS Member
NDS Member
Posts: 2881
Joined: 27 Nov 2007, 11:41
Real Name: Andreas Keller
Location: Hörby

Re: Tack alla

Post by Andreas Keller » 09 Apr 2014, 10:48

Vi sparar karen, men ärligt talat vet jag inte om det blir fler gånger. Det var alldeles för få som tog på sig ansvar och hjälpte till i förberedelserna.
De som var med och hjälpte till under championatet skall ha en eloge, det var riktiga hjältar. Det var en del som tog sig an "arbetspass "som varade från tisdag-söndag kväll. Dock måste vi ha fler än Poddan, Kaj och Keller som jobbar med detta under ett år i förväg.
Ebishop - allt för räkor

www.kellers.nu www.ndss.se
Image
"Good judgment comes from experience, and a lot of that comes from bad judgment." - Will Rogers

User avatar
Tommy
NDS Member
NDS Member
Posts: 3799
Joined: 25 Nov 2007, 06:02
Real Name: Tommy Holmberg
Location: Stockholm

Re: Tack alla

Post by Tommy » 09 Apr 2014, 12:05

Alla ni som jobbat med detta har gjort ett fantastiskt jobb. Det jag tror är viktigt till nästa championat om det blir något, är att gå ut med arbetsuppgifter lång tid innan, och se om det finns folk som ställer upp och därefter fatta beslut om ett championat skall genomföras eller ej? Då menar jag inte dom vanliga arbetspassen, utan allt arbete innan och efter championatet.
:guru: :guru: :guru:
Image

User avatar
Poddan
Posts: 8484
Joined: 24 Nov 2007, 00:31
Real Name: Artur Stensson
Location: Tranås

Re: Tack alla

Post by Poddan » 09 Apr 2014, 12:23

http://diskusforum.se/viewtopic.php?f=3 ... 2A#p118198" onclick="window.open(this.href);return false;

lägg där till 2 årsmöten samt flera träffar.
:-)
[ http://www.ndss.se" onclick="window.open(this.href);return false; ] [ http://www.l-mal.se" onclick="window.open(this.href);return false; ] [ http://www.heckel.se" onclick="window.open(this.href);return false; ]

User avatar
discuss
Posts: 182
Joined: 02 Dec 2011, 03:11
Real Name: Jon Lans
Location: Borås

Re: Tack alla

Post by discuss » 09 Apr 2014, 23:03

Jag skulle, som medlem, vilja framföra ett stort tack till er som jobbat med alla förberedelser med detta event!

Jag förstår att ni lagt ner otroligt med tid och resurser samt gjort stora uppoffringar för att Championatet skulle bli av.
Det är ett helt otroligt jobb som jag tror de flesta av oss har svårt att inse vad det måste ha inneburit och hur omfattande det har varit för er.
Ödmjuk inför detta faktum är jag tacksam för det ni gjort för oss som har haft möjlighet komma till Malmö.
Kunskap, gemenskap, inspiration, fina fiskar och nya vänner är exempel på vad man fick med sig efter att ha deltagit.

Ytterligare ett stort tack till er som nu fortsätter med efterarbetet!

Som man brukar säga vid såna här tillfällen: Ingen nämnd - ingen glömd!

Tack!

User avatar
nikas68
Posts: 335
Joined: 16 Aug 2013, 15:08
Real Name: Niklas Norlin
Location: Eskilstuna

Re: Tack alla

Post by nikas68 » 09 Apr 2014, 23:47

discuss wrote:Jag skulle, som medlem, vilja framföra ett stort tack till er som jobbat med alla förberedelser med detta event!

Jag förstår att ni lagt ner otroligt med tid och resurser samt gjort stora uppoffringar för att Championatet skulle bli av.
Det är ett helt otroligt jobb som jag tror de flesta av oss har svårt att inse vad det måste ha inneburit och hur omfattande det har varit för er.
Ödmjuk inför detta faktum är jag tacksam för det ni gjort för oss som har haft möjlighet komma till Malmö.
Kunskap, gemenskap, inspiration, fina fiskar och nya vänner är exempel på vad man fick med sig efter att ha deltagit.

Ytterligare ett stort tack till er som nu fortsätter med efterarbetet!

Som man brukar säga vid såna här tillfällen: Ingen nämnd - ingen glömd!

Tack!
Kan bara instämma pga andra åtagande kunde jag varken hjälpa till eller få uppleva detta och jag kan bara hoppas att det blir fler schapionat så att man får shansen att hjälpa till och träffa alla som man läser om på detta forum.
Jag får hålla till godo med trådarna och de fina bilderna som kladdkaka har tagit.
Tack Mv Niklas

Post Reply

Return to “Diskus Championatet 2014”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests