Om 10 månader

Moderator: Styrelse

Leopoldi
Posts: 936
Joined: 25 Nov 2007, 16:14
Real Name: Mikael
Location: Huddinge/Stuvsta

Re: Om 10 månader

Post by Leopoldi » 01 Dec 2011, 21:53

Jo Hudson verkar vara ok, även om allt inte är guld som kommer ifrån honom. Verkar inte vara någon som vill/vågar/kan säga nåt negativy om honom...

Jag ÅR ärligt väldigt avundsjuk, hade varit kul att åka med , men med den familje situationen man har så är det inte aktuellt på några år....

Tror dock inte att ni ska glömma bort att det ÅR Brazilien ni reser i , och ni som har varit där vet vad det innebär...
Image Image

User avatar
gep
Posts: 1848
Joined: 26 Nov 2007, 21:19
Real Name: göran ekholm
Location: Landfjärden

Re: Om 10 månader

Post by gep » 01 Dec 2011, 22:13

Leopoldi wrote:Jo Hudson verkar vara ok, även om allt inte är guld som kommer ifrån honom. Verkar inte vara någon som vill/vågar/kan säga nåt negativy om honom...

Jag ÅR ärligt väldigt avundsjuk, hade varit kul att åka med , men med den familje situationen man har så är det inte aktuellt på några år....

Tror dock inte att ni ska glömma bort att det ÅR Brazilien ni reser i , och ni som har varit där vet vad det innebär...
Tänker du på frästelserna i form av världens vackraste kvinnor? :dontknow:

User avatar
Bosse
Styrelse
Styrelse
Posts: 2230
Joined: 25 Nov 2007, 11:06
Real Name: Bosse Quiding
Location: Saltsjö-Boo

Re: Om 10 månader

Post by Bosse » 02 Dec 2011, 10:53

Ärligt talat Göran - jag tycker dom finns i Sverige. :tumme2:

User avatar
Bosse
Styrelse
Styrelse
Posts: 2230
Joined: 25 Nov 2007, 11:06
Real Name: Bosse Quiding
Location: Saltsjö-Boo

Re: Om 10 månader

Post by Bosse » 02 Dec 2011, 12:44

Leopoldi wrote:Jo Hudson verkar vara ok, även om allt inte är guld som kommer ifrån honom. Verkar inte vara någon som vill/vågar/kan säga nåt negativy om honom...

Jag ÅR ärligt väldigt avundsjuk, hade varit kul att åka med , men med den familje situationen man har så är det inte aktuellt på några år....

Tror dock inte att ni ska glömma bort att det ÅR Brazilien ni reser i , och ni som har varit där vet vad det innebär...

Ja Micke - Brasilien är Brasilien och brassar är brassar, men visst finns klagomål på Hudson. Fullt krig pågår mellan honom och en Mark i USA och en av polackerna som besökte oss i Malmö tjafsar därför att han - liksom Mark - kämpar för LJUGO!

User avatar
cf.akvarielagret
Posts: 298
Joined: 30 Nov 2007, 22:44

Re: Om 10 månader

Post by cf.akvarielagret » 03 Dec 2011, 00:10

Ska ni ha semester ...... eller tar ni med er intriger

Post Reply

Return to “Brasilien 2013”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests