Trevligt Championat

Moderator: Styrelse

benny
NDS Member
NDS Member
Posts: 96
Joined: 22 Sep 2011, 14:16
Real Name: benny rimme
Location: falkenberg

Re: Trevligt Championat

Post by benny » 09 Nov 2011, 21:21

en förhoppning kan ju vara att de flesta av oss som blivit nya medlemmar (var det drygt 30 st)
fortsätter att hålla intresset uppe, då bör ju framtiden se ganska ljus ut. med plats för både
fest och arbete i föreningen. :2tubsup:

User avatar
kaj.p
.Admin.
.Admin.
Posts: 7027
Joined: 24 Nov 2007, 23:33
Real Name: Kaj Persson
Location: Tvååker
Contact:

Re: Trevligt Championat

Post by kaj.p » 09 Nov 2011, 21:32

benny wrote:en förhoppning kan ju vara att de flesta av oss som blivit nya medlemmar (var det drygt 30 st)
fortsätter att hålla intresset uppe, då bör ju framtiden se ganska ljus ut. med plats för både
fest och arbete i föreningen. :2tubsup:
Helt enig där Benny Så klar vill jag att vi skall ha ett championat vartannat år. Det har varit ett av mina mål som jag satte upp när jag blev ordf i föreningen. Och siktet på 2013 finns. Då på egna ben och med försäljning. :tumme2:
Men blir vi inte fler än vi var nu som offrar en vecka (5 semesterdagar) så går det inte, för det är vad som krävs.

User avatar
tesselituss
Posts: 1247
Joined: 26 Aug 2011, 23:26
Real Name: Therese Helg
Location: Borås
Contact:

Re: Trevligt Championat

Post by tesselituss » 09 Nov 2011, 23:22

Tror nog att vi nya som var med där nere som fått uppleva detta en gång kommer vara mer engagerade nästa gång. jag tror de e svårt som nyare medlemmar våga klampa in o veta vad som både krävs och behövs och tycker nog de kan vara bra att checka av först innan. med välplanerade arbetsgrupper med olika ansvars område så kan de nog bli lättare med att få ihop rätt antal folk. jag jobbar delvis med olika event och tycker arbetsgrupper är a och o för effektivt och smidig organisation.
Absolut ingen kritik mot nått med årets championat, utan som en stor eloge att de blev så toppenbra trots att ni stod kort med folk!!! Ni har gjort ett toppenjobb!!!!
http://tessdiskus.weebly.com" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
Tony
Styrelse
Styrelse
Posts: 904
Joined: 29 Apr 2010, 14:48
Real Name: Tony Johansson
Location: Trollhättan
Contact:

Re: Trevligt Championat

Post by Tony » 10 Nov 2011, 01:06

Helt rätt !!! Planering och upplägg är a och o ,,,,,finns en hel del att förbättra då det brast mycket på den fronten.Det går att göra mycket av arbetet innan än att koncentrera detta under ett fåtal dagar som skapar irritation mm.

Men vi får väll samman ställa detta och ta upp detta på nästa årsmöte som vi också behöver planera in !!
Trollhättan
Bli medlem i Nordens största diskus klubb,,,,NDS !!
Image

User avatar
tesselituss
Posts: 1247
Joined: 26 Aug 2011, 23:26
Real Name: Therese Helg
Location: Borås
Contact:

Re: Trevligt Championat

Post by tesselituss » 10 Nov 2011, 07:53

Skall man stå på egna ben på nästa championat så behövs det styras upp redan nu med årets championat i dagsfärska minnet. En sponsorgrupp som jobbar med att få ihop sponsring som täcker de mesta. Där det med fördel kan visas upp årets succe. man behöver planera stad med för att kunna förankra bra lokala sponsorer.
Börjar vi nu så blir nog de en höjdare 2013 där alla kan dra sitt strå till stacken lite lättare! :)
http://tessdiskus.weebly.com" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
Bosse
Styrelse
Styrelse
Posts: 2230
Joined: 25 Nov 2007, 11:06
Real Name: Bosse Quiding
Location: Saltsjö-Boo

Re: Trevligt Championat

Post by Bosse » 10 Nov 2011, 10:20

Du är en klok tjej Tess. Tack för din hjälp på lördagen.

User avatar
tesselituss
Posts: 1247
Joined: 26 Aug 2011, 23:26
Real Name: Therese Helg
Location: Borås
Contact:

Re: Trevligt Championat

Post by tesselituss » 10 Nov 2011, 10:52

Tack bosse! Var bara kul att kunna hjälpa till en stund!

Jag är gärna med och drar i lite trådar för nästa championat.
http://tessdiskus.weebly.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Post Reply

Return to “Diskus Championatet 2011”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests