Så var det dax då

Moderator: Styrelse

User avatar
Dizkuz
Posts: 3179
Joined: 24 Nov 2007, 01:16
Real Name: Danne Aberg
Location: stockholm

Re: Så var det dax då

Post by Dizkuz » 27 Sep 2010, 17:54

Ha en lyckad resa samtliga :hug1: Och i år vet vi med säkerhet att rätt fisk vann! :hura3:
No end to Karma, so we should be very careful about our actions
Poff!

Leopoldi
Posts: 936
Joined: 25 Nov 2007, 16:14
Real Name: Mikael
Location: Huddinge/Stuvsta

Re: Så var det dax då

Post by Leopoldi » 27 Sep 2010, 18:57

Bosse wrote:Nu startar jag färden söderut. Faan vilken härlig känsla.
Vi ses någa stycken i Duisburg :Danne&Poddan:
Vi ses på fredag.... :Danne&Poddan:
Image Image

User avatar
Morten Garathun-Hansen
NDS Member
NDS Member
Posts: 167
Joined: 24 Apr 2010, 11:39
Real Name: Morten Garathun-Hansen
Location: Stavanger - NORGE

Re: Så var det dax då

Post by Morten Garathun-Hansen » 27 Sep 2010, 19:02

God reise nedover :hello3:
Image Image

User avatar
Tommy
NDS Member
NDS Member
Posts: 3799
Joined: 25 Nov 2007, 06:02
Real Name: Tommy Holmberg
Location: Stockholm

Re: Så var det dax då

Post by Tommy » 27 Sep 2010, 20:33

Japp vi syns på fredag alla. :Danne&Poddan:
:guru: :guru: :guru:
Image

Lasse Omfors
Styrelse
Styrelse
Posts: 1435
Joined: 13 Apr 2008, 00:17
Real Name: Lasse Omfors

Re: Så var det dax då

Post by Lasse Omfors » 27 Sep 2010, 22:40

Tommy wrote:Japp vi syns på fredag alla. :Danne&Poddan:
Auktionen hos Bollis den 2:a oktober gick inte att flytta pga att alla kommande helger var fullbokade. Jag lyckades inte delegera mitt arbete, därför ser jag med stor sorg alla kompisar dra iväg till Duisburg. Bosse försökte locka med en eller kanske två bärs men tyvärr fanns ingen möjlighet att lösa problemet.
Jag hoppas att ni får kul och att ni håller Sveriges fana högt. Discuschampionatet i Sverige lyser starkt på näthinnan fortfarande. Till Bollis tidning vill jag gärna ha en artikel(med lite bilder) som berättar om ert äventyr.
Jag räknar även in Bosse Q som en av våra kommande föredragshållare, där han berättar om sin upplevelse som Internationell domare.
Ha det kul

Lasse Omfors

Leopoldi
Posts: 936
Joined: 25 Nov 2007, 16:14
Real Name: Mikael
Location: Huddinge/Stuvsta

Re: Så var det dax då

Post by Leopoldi » 27 Sep 2010, 22:44

Lasse Omfors wrote:
Tommy wrote:Japp vi syns på fredag alla. :Danne&Poddan:
Auktionen hos Bollis den 2:a oktober gick inte att flytta pga att alla kommande helger var fullbokade. Jag lyckades inte delegera mitt arbete, därför ser jag med stor sorg alla kompisar dra iväg till Duisburg. Bosse försökte locka med en eller kanske två bärs men tyvärr fanns ingen möjlighet att lösa problemet.
Jag hoppas att ni får kul och att ni håller Sveriges fana högt. Discuschampionatet i Sverige lyser starkt på näthinnan fortfarande. Till Bollis tidning vill jag gärna ha en artikel(med lite bilder) som berättar om ert äventyr.
Jag räknar även in Bosse Q som en av våra kommande föredragshållare, där han berättar om sin upplevelse som Internationell domare.
Ha det kul

Lasse Omfors
Det är lungt Lasse du hinner ändra dig.....du kan åka med oss på fredag oxå... :Danne&Poddan:
Image Image

User avatar
kaj.p
.Admin.
.Admin.
Posts: 7027
Joined: 24 Nov 2007, 23:33
Real Name: Kaj Persson
Location: Tvååker
Contact:

Re: Så var det dax då

Post by kaj.p » 29 Sep 2010, 08:06

Sa var vi nere da Jag har inte fatt igang internet hoppas pa det idag. Är fö knallförkyld. Igar var det middag med MArk, Tony V, Fonz o Walter pa Dph. Bosseär sedan i väg med att fa sitt andra domaruppdrag Shanghai i nov. :eek: :eek: :eek:

User avatar
tonysdiskus
Posts: 4459
Joined: 25 Nov 2007, 15:03
Real Name: Tony Johansson
Location: Trollhättan
Contact:

Re: Så var det dax då

Post by tonysdiskus » 29 Sep 2010, 20:51

Jag har pratat med herrarna några ggr nu och de verkar ha kul,,,Bosse är helt slut efter allt dömmande.
Jag själv har börjat förbereda mig inför fredagen,,, :grin: Fredag morgon kommer det en taxi och plockar upp mig och sedan bär det av neråt mot landvetter !!

Jag har samordnat det så bra att Tommy är sjyst och stannar en extra timma på flygplastsen med sin hyrbil i Dysseldorf.Sedan åker vi väll direkt till mässan.Jag har kopierat upp ett gäng affisher som jag sedan har plastat in,,,,dessa skall upp på mässan och göra reklam för vårat eget championat 2011 !!


En jäv,,,dag kvar :grin:
http://www.tonysdiskus.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.tonysdiskus.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/tonysdiskus" onclick="window.open(this.href);return false;
mob 0707-804024

RobinF
NDS Member
NDS Member
Posts: 157
Joined: 30 Nov 2007, 12:51
Real Name: Robin F. Martin

Re: Så var det dax då

Post by RobinF » 30 Sep 2010, 07:30

Vi er klar til å reise, bilen er pakket ferdig.
Skal til Gøteborg og tar båten til Kiel, regner med å være på hotellet ca. kl. 16.00.
Vi møtes i baren.

User avatar
kaj.p
.Admin.
.Admin.
Posts: 7027
Joined: 24 Nov 2007, 23:33
Real Name: Kaj Persson
Location: Tvååker
Contact:

Re: Så var det dax då

Post by kaj.p » 30 Sep 2010, 09:24

En bild frn stammstället Vi blir bara fler o fler för varje kväll
frn vänster Mike Os o Tom Meaden BIDKA sedan Mark Evander Devotley Discus, Fons van der Hart DPH, Paul B med fru Admin på Simply o BIDKA forumen, Bak stolpem sitter Walter Sörensen DPH sedan Bosse o Tony V UKDA.
Snrt bär det av till några butiker bl.a BAttenberg. Och från tävlingen är omdömmet att är det bästa kalssen på tävlingsfisken som varit på flera år.

Fler bilder kommer förhoppningsvis ikväll
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Post Reply

Return to “Duisburg 2010”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests