Hemma hos Raymond Lee

Hemma hos reportage

Moderator: Styrelse

Post Reply
User avatar
kaj.p
.Admin.
.Admin.
Posts: 7027
Joined: 24 Nov 2007, 23:33
Real Name: Kaj Persson
Location: Tvååker
Contact:

Hemma hos Raymond Lee

Post by kaj.p » 27 Mar 2017, 06:34

Förra veckan blev det ett besök hos Raymond Lee i Singapore Det blev också stopp hos hans bror Alan som också har en diskusfarm. Granne med Raymond finns en annan känd odlare av diskus och arowanor Felix Low så givetvis kikade vi in där med. Som en suprice fick jag också träffa min gamla vän Roy Khoo som för 10 år sedan var en av de stora i världen och hans diskus skördade stora framgångar i bl.a Duisburg. Det han bli några importer från Roy innan han sadlade om till arowanor o Flowerhorns. Det finns nog ett hemma hos reportage från Roys ställe här efter mitt första besök där.
När det gäller Raymond så dömde vi ihop i Jakarta 2011 hans signumfisk idag är Snow Leopards samt golden spotted fisk. Brodern Alan håller på med ny linje av pidgeon snakeskin. Alan har jag tidigare också träffat vid ett par tillfällen.
Här kommer lite bilder.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
kaj.p
.Admin.
.Admin.
Posts: 7027
Joined: 24 Nov 2007, 23:33
Real Name: Kaj Persson
Location: Tvååker
Contact:

Re: Hemma hos Raymond Lee

Post by kaj.p » 27 Mar 2017, 06:36

Lite fisk bilder
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
kaj.p
.Admin.
.Admin.
Posts: 7027
Joined: 24 Nov 2007, 23:33
Real Name: Kaj Persson
Location: Tvååker
Contact:

Re: Hemma hos Raymond Lee

Post by kaj.p » 27 Mar 2017, 06:37

lite fler
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
kaj.p
.Admin.
.Admin.
Posts: 7027
Joined: 24 Nov 2007, 23:33
Real Name: Kaj Persson
Location: Tvååker
Contact:

Re: Hemma hos Raymond Lee

Post by kaj.p » 27 Mar 2017, 06:39

några till
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Post Reply

Return to “Hemma hos....”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests