Knolls Blogg

Post Reply
User avatar
lilljotte
Posts: 1785
Joined: 24 Mar 2008, 13:19
Real Name: Christer Nilsson
Location: Uppsala

Re: Knolls Blogg

Post by lilljotte » 02 Nov 2008, 21:24

Mats Bruér wrote:Tllbaks från Köpenhamn och Malmö.

Två saker fel tre ...........eller fyra

ALBINO WHITE BUTTERFLY ........ säger bara :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5:

Venezuela Black ..... :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5:


Albino Alenquer ..... :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5:


Tott :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1:
Verkar som om herr BruEr var nöjd med resan :garv: :garv:
Akvarieleasing Stockholms bästa butik

User avatar
klys
Posts: 1769
Joined: 25 Jan 2008, 09:16
Real Name: Marius Klys
Location: Älvängen

Re: Knolls Blogg

Post by klys » 02 Nov 2008, 21:46

Det är nog läge för knoll att plocka fram kameran tror jag bestämt :2tubsup: :hug1:
Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår.

User avatar
Susanna
Posts: 2649
Joined: 05 Mar 2008, 19:35
Real Name: Susanna Klys
Location: Älvängen

Re: Knolls Blogg

Post by Susanna » 02 Nov 2008, 22:37

Mats Bruér wrote:Tllbaks från Köpenhamn och Malmö.

Två saker fel tre ...........eller fyra

ALBINO WHITE BUTTERFLY ........ säger bara :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5:

Venezuela Black ..... :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5:


Albino Alenquer ..... :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5:


Tott :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1:
Glömde du kvar Tott i köpenhamn på nån bar eller för han har inte setts till nämnligen?...... :shys: :dontknow:
"Man ska inte kasta bäver i trähus"

Janne Josefsson
Posts: 2702
Joined: 25 Nov 2007, 00:58
Real Name: Janne Josefsson
Location: Tanumshede
Contact:

Re: Knolls Blogg

Post by Janne Josefsson » 03 Nov 2008, 02:34

Susanna wrote:
Mats Bruér wrote:Tllbaks från Köpenhamn och Malmö.

Två saker fel tre ...........eller fyra

ALBINO WHITE BUTTERFLY ........ säger bara :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5:

Venezuela Black ..... :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5:


Albino Alenquer ..... :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: :heart5:


Tott :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1:
Glömde du kvar Tott i köpenhamn på nån bar eller för han har inte setts till nämnligen?...... :shys: :dontknow:

HÄR ÄR JAG :hura3: :hura3: :hura3: :hura3: Precis färdig med inkoppningen :heart5: :heart5: :heart5: :heart5: tar sin lilla tid att koppa in 3 lådor fisk :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: :hug1: Tänkte lagt upp lite bilder, men jotten har inte fått igång foroskolan ännu :dontknow: tråkigt, hade gärna delat med mig av bilder på underverken :hura3: :hura3: Kursen kanske startar till helgen :confus1: :confus1:

Tack för en trevlig resa Snabbe Wille och Knoll :hug1: :hug1: :hug1: :hug1:

Mvh
Tott

User avatar
Mats Bruér
Posts: 2375
Joined: 25 Nov 2007, 12:55
Real Name: Mats Bruér
Location: Lomma

Re: Knolls Blogg

Post by Mats Bruér » 10 Nov 2008, 11:17

Med anledning av rådande stämmning och olika typer av inlägg som kasn läsas ppå lite olika sätt så ber jag att få lägga ner denna blogg och att admin raderar tråden i dess helhet.
Image
Tur man inte hade trasiga leksaker som barn för då hade man varit bra långsint.
(Denna har jag haft länge nu!!! Trångsynt inte jag inte ! )

Janne Josefsson
Posts: 2702
Joined: 25 Nov 2007, 00:58
Real Name: Janne Josefsson
Location: Tanumshede
Contact:

Re: Knolls Blogg

Post by Janne Josefsson » 10 Nov 2008, 12:07

Mats Bruér wrote:Med anledning av rådande stämmning och olika typer av inlägg som kasn läsas ppå lite olika sätt så ber jag att få lägga ner denna blogg och att admin raderar tråden i dess helhet.

Hej Mats!!

Inte ska väl du lägga ner Bloggen??? förstår inte vad du menar riktigt, har ju inte varit så aktiv dom sista två veckorna så jag kanske har missat något :dontknow: Förklara gärna kompis :hug1: :hug1:
,
Mvh
Janne

User avatar
lubben
Posts: 985
Joined: 27 Feb 2008, 17:47
Real Name: Ove Hedkvist
Location: Luleå
Contact:

Re: Knolls Blogg

Post by lubben » 10 Nov 2008, 12:24

Nejnejnej herr Knoll. Här läggs inte ned nå'n blogg :nono:
Nu kapar jag och JJ denna blogg ett tag.... :garv: :2tubsup:
SM Guld till Luleå Hockey ger 40 ggr pengarna på Svenska Spel :hello2:

User avatar
Mats Bruér
Posts: 2375
Joined: 25 Nov 2007, 12:55
Real Name: Mats Bruér
Location: Lomma

Re: Knolls Blogg

Post by Mats Bruér » 10 Nov 2008, 12:34

Janne Josefsson wrote:
Mats Bruér wrote:Med anledning av rådande stämmning och olika typer av inlägg som kasn läsas ppå lite olika sätt så ber jag att få lägga ner denna blogg och att admin raderar tråden i dess helhet.

Hej Mats!!

Inte ska väl du lägga ner Bloggen??? förstår inte vad du menar riktigt, har ju inte varit så aktiv dom sista två veckorna så jag kanske har missat något :dontknow: Förklara gärna kompis :hug1: :hug1:
,
Mvh
Janne

Jo bloggen skall läggas ner , tydligen om man läser mellan raderna och ja jag känner mig träffad och är skyldig till en hel del, så bidrar man nästan bara med oseriositet och tråd kapningar . Har i tre dagar bara lagt inlägg som jag vet att vissa vill ha och fått intelligenta och kloka svar på mina frågor men ingen har fattat min poäng i det hela eller så har man förstått men ändå svarat . Men jag kommer fortsätta vara medlem och titta in då och då men lägga mina inlägg på annat/andra forum . Så låt bilderna flöda , Stockholm är vackert i solnedgång . Även många fina hecklar från Göran vill jag se ......, kommer att läsa med stort intresse.


Som sagt jag är delvis skyldig och med detta så tar jag min "Mats ur skolan" sorry för ett sista skämt skall ej upprepas.

Jag vill inte bidra till mer bråk eller konstigheter.

Intressanta debatter om föreningar och annan konflikt hantering får tydligen inte förekomma heller för då kallas det bråk, vissa trådar tycker jag har lett framåt men så verkar det inte i den allmäna stämningen.

Så lägg ner bloggen och troligen så kommer väl detta att editeras innan en enda annan person har hunnit läsa det ....

Detta är mina åsikter och mina uppfattningar för dagen , som Göran sa jag räknar många av er som mina kompisar och gillar er alla , TRO inget annat.

Min kraft kommer att läggas på Knoll & Totts odlingsprojekt och lite andra import projekt och liknande allt för att ta hobbyn framåt....men på mitt kanske underliga sätt.....
Image
Tur man inte hade trasiga leksaker som barn för då hade man varit bra långsint.
(Denna har jag haft länge nu!!! Trångsynt inte jag inte ! )

User avatar
uteanders
NDS Member
NDS Member
Posts: 1302
Joined: 25 Nov 2007, 12:33
Real Name: Anders Nordin
Location: Långsele

Re: Knolls Blogg

Post by uteanders » 10 Nov 2008, 12:46

Tråkigt Mats, tråkigt.

Men kan ändå förstå dig, än om lite :hug1:

/ Anders
Image

User avatar
lilljotte
Posts: 1785
Joined: 24 Mar 2008, 13:19
Real Name: Christer Nilsson
Location: Uppsala

Re: Knolls Blogg

Post by lilljotte » 10 Nov 2008, 18:48

Mats Bruér wrote:
Janne Josefsson wrote:
Mats Bruér wrote:Med anledning av rådande stämmning och olika typer av inlägg som kasn läsas ppå lite olika sätt så ber jag att få lägga ner denna blogg och att admin raderar tråden i dess helhet.

Hej Mats!!

Inte ska väl du lägga ner Bloggen??? förstår inte vad du menar riktigt, har ju inte varit så aktiv dom sista två veckorna så jag kanske har missat något :dontknow: Förklara gärna kompis :hug1: :hug1:
,
Mvh
Janne

Jo bloggen skall läggas ner , tydligen om man läser mellan raderna och ja jag känner mig träffad och är skyldig till en hel del, så bidrar man nästan bara med oseriositet och tråd kapningar . Har i tre dagar bara lagt inlägg som jag vet att vissa vill ha och fått intelligenta och kloka svar på mina frågor men ingen har fattat min poäng i det hela eller så har man förstått men ändå svarat . Men jag kommer fortsätta vara medlem och titta in då och då men lägga mina inlägg på annat/andra forum . Så låt bilderna flöda , Stockholm är vackert i solnedgång . Även många fina hecklar från Göran vill jag se ......, kommer att läsa med stort intresse.


Som sagt jag är delvis skyldig och med detta så tar jag min "Mats ur skolan" sorry för ett sista skämt skall ej upprepas.

Jag vill inte bidra till mer bråk eller konstigheter.

Intressanta debatter om föreningar och annan konflikt hantering får tydligen inte förekomma heller för då kallas det bråk, vissa trådar tycker jag har lett framåt men så verkar det inte i den allmäna stämningen.

Så lägg ner bloggen och troligen så kommer väl detta att editeras innan en enda annan person har hunnit läsa det ....

Detta är mina åsikter och mina uppfattningar för dagen , som Göran sa jag räknar många av er som mina kompisar och gillar er alla , TRO inget annat.

Min kraft kommer att läggas på Knoll & Totts odlingsprojekt och lite andra import projekt och liknande allt för att ta hobbyn framåt....men på mitt kanske underliga sätt.....
Jaa du Mats vad ska man säga, men jag följer med dig
Akvarieleasing Stockholms bästa butik

Post Reply

Return to “Medlemsbloggar”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest