Knolls Blogg

Post Reply
Janne Josefsson
Posts: 2702
Joined: 25 Nov 2007, 00:58
Real Name: Janne Josefsson
Location: Tanumshede
Contact:

Re: Knolls Blogg

Post by Janne Josefsson » 28 Oct 2008, 00:40

klys wrote:
Janne Josefsson wrote:
klys wrote:
Mats Bruér wrote:Hej Kompis Anders jag alla mina fiskar tror jag mår bra
nja.....vet att det simmar några L134 honor hos dig som mår riktigt riktigt dåligt :tumbdown: finns bara en sak som gäller för att få de friska och det är att de flyttar hit :heart5:
Vaaa är Knolls L134 sjuka :confus1: :confus1: :confus1: Startar Volvon, kommer och hjälper dig Knoll :hug1: :hug1: Tar med några Albino Alenquer och några Snow White när jag kommer :2tubsup: :2tubsup: Byt bara vatten på L134 så ska du se att vi får dom friska och i lektagen :heart5:

Mvh
Tott
hej tott :wink1:
det är ingen idé, det är just vattnet i lomma som är problemet. nåt knas är det med det :dontknow: åk du gärna och trösta knoll. han kan behöva det :hug1: du kan lämna Albino Alenquer och Snow White här på vägen ner och när du åker hem kan du lämna mina nya L134 honor här så de kommer i friskt och fint vatten! :wink1:

Hej!

Vilken jäkla tur att du har koll Marius, hade lätt kunnat bli en bomresa. Tur att man har fullt körkort, startar tankbilen :2tubsup: Satans skit att man inte får köra in med den på BK3 väg, för det är det väl hem till dig?? Går det ju inte att lämna fisk till dig heller :dontknow: :dontknow: Det var ju synd :garv: :garv: :garv: :garv:

Mvh
Tott

User avatar
klys
Posts: 1769
Joined: 25 Jan 2008, 09:16
Real Name: Marius Klys
Location: Älvängen

Re: Knolls Blogg

Post by klys » 28 Oct 2008, 07:32

Janne Josefsson wrote:
Hej!

Vilken jäkla tur att du har koll Marius, hade lätt kunnat bli en bomresa. Tur att man har fullt körkort, startar tankbilen :2tubsup: Satans skit att man inte får köra in med den på BK3 väg, för det är det väl hem till dig?? Går det ju inte att lämna fisk till dig heller :dontknow: :dontknow: Det var ju synd :garv: :garv: :garv: :garv:

Mvh
Tott
Hej :wink1:
Det är lugnt Janne, även jag har körkort :wheel: så jag kan åka och möta dig. Annars så ska morsan hit ner på söndag så du kan lämna fisken till henne i kungshamn så slipper du åka så långt :2tubsup: :lol:
Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår.

User avatar
Mats Bruér
Posts: 2375
Joined: 25 Nov 2007, 12:55
Real Name: Mats Bruér
Location: Lomma

Re: Knolls Blogg

Post by Mats Bruér » 28 Oct 2008, 08:44

Ny dag , ny morgon och vad ser jag .......ett påhopp på Lomma vattnet ! Jag mycket skall man se innan ögonen poppar ut.

Det är absolut inget fel på mina L-134:A HONOR OCH EN HANE FRÅN ÄLVÄNGEN KAN JU INTE VARA NÅGOT ATT HÄNGA I JULGRANEN. '


Kommer att kommentera mer och berätta mer ur mitt fantastiska liv i den blogg när jag bara får tummen loss och kommit till mitt arbete.

Som jag skall till NU !!!
Image
Tur man inte hade trasiga leksaker som barn för då hade man varit bra långsint.
(Denna har jag haft länge nu!!! Trångsynt inte jag inte ! )

User avatar
klys
Posts: 1769
Joined: 25 Jan 2008, 09:16
Real Name: Marius Klys
Location: Älvängen

Re: Knolls Blogg

Post by klys » 28 Oct 2008, 09:03

Mats Bruér wrote:Ny dag , ny morgon och vad ser jag .......ett påhopp på Lomma vattnet ! Jag mycket skall man se innan ögonen poppar ut.

Det är absolut inget fel på mina L-134:A HONOR OCH EN HANE FRÅN ÄLVÄNGEN KAN JU INTE VARA NÅGOT ATT HÄNGA I JULGRANEN. '


Kommer att kommentera mer och berätta mer ur mitt fantastiska liv i den blogg när jag bara får tummen loss och kommit till mitt arbete.

Som jag skall till NU !!!
tragiskt att du inte inser hur det ligger till :nono: :dontknow: nåväl, du kommer nog till insikt :2tubsup: men jag blir ju genast ÄNNU mer oroligt när man läser mellan raderna och förstår att du brukar hänga dina L134:a honor i julgranen :shock:
Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår.

User avatar
Thomas J
Posts: 388
Joined: 26 Aug 2008, 20:49
Real Name: Thomas Jerninger
Location: Tobo

Re: Knolls Blogg

Post by Thomas J » 28 Oct 2008, 09:14

Tror det kan vara svårt att få dom att leke i julgranen :garv: :garv: :garv:
/Thomas :hello2:

User avatar
Mats Bruér
Posts: 2375
Joined: 25 Nov 2007, 12:55
Real Name: Mats Bruér
Location: Lomma

Re: Knolls Blogg

Post by Mats Bruér » 28 Oct 2008, 11:44

hmmmmmmmmmmm

Det var ett talesätt Marius , som om du inte visste ...? :garv: :garv: :garv: :garv: :garv:

Men min dag går vidare och idag mår både Knoll och Mats Bruér kanonbra .... dock så e det lite trist att jag inte har fler L-134:or och särskilt då en hane ...
Image
Tur man inte hade trasiga leksaker som barn för då hade man varit bra långsint.
(Denna har jag haft länge nu!!! Trångsynt inte jag inte ! )

User avatar
Mats Bruér
Posts: 2375
Joined: 25 Nov 2007, 12:55
Real Name: Mats Bruér
Location: Lomma

Re: Knolls Blogg

Post by Mats Bruér » 28 Oct 2008, 17:23

Ja mina vänner så var ännu en dag till ända och idag har jag pratat så mycket i telefon och skrivit så mycket offerter att jag skulle behöva 14 dagar hemma hos Janne och varava ner med lite hunddagis och vattenbyten , kvällen närmar sig så nu blir det läkaren och sen blir det boxnings träning......god damn vad jag kommer att bli vältränad. :garv: :garv: :garv: :garv:


Ungarna växer och katten blir bara fetare ocvh fetare .....
Image
Tur man inte hade trasiga leksaker som barn för då hade man varit bra långsint.
(Denna har jag haft länge nu!!! Trångsynt inte jag inte ! )

User avatar
bucket
Posts: 2951
Joined: 25 Nov 2007, 22:49
Real Name: Jakob Svitzer
Location: Malax, Finland
Contact:

Re: Knolls Blogg

Post by bucket » 28 Oct 2008, 17:27

Mats Bruér wrote:Ja mina vänner så var ännu en dag till ända och idag har jag pratat så mycket i telefon och skrivit så mycket offerter att jag skulle behöva 14 dagar hemma hos Janne och varava ner med lite hunddagis och vattenbyten , kvällen närmar sig så nu blir det läkaren och sen blir det boxnings träning......god damn vad jag kommer att bli vältränad. :garv: :garv: :garv: :garv:


Ungarna växer och katten blir bara fetare ocvh fetare .....

Bästa blogg inlägget i DFS historia :garv: :garv:
Image
Image

User avatar
Mats Bruér
Posts: 2375
Joined: 25 Nov 2007, 12:55
Real Name: Mats Bruér
Location: Lomma

Re: Knolls Blogg

Post by Mats Bruér » 28 Oct 2008, 18:21

bucket wrote:
Mats Bruér wrote:Ja mina vänner så var ännu en dag till ända och idag har jag pratat så mycket i telefon och skrivit så mycket offerter att jag skulle behöva 14 dagar hemma hos Janne och varava ner med lite hunddagis och vattenbyten , kvällen närmar sig så nu blir det läkaren och sen blir det boxnings träning......god damn vad jag kommer att bli vältränad. :garv: :garv: :garv: :garv:


Ungarna växer och katten blir bara fetare ocvh fetare .....

Bästa blogg inlägget i DFS historia :garv: :garv:


Klart det är du ser väl vem som skrivet det .....Knoll i egen hög person .'
Jag schizofren , jo men bara lite ....
Image
Tur man inte hade trasiga leksaker som barn för då hade man varit bra långsint.
(Denna har jag haft länge nu!!! Trångsynt inte jag inte ! )

User avatar
bucket
Posts: 2951
Joined: 25 Nov 2007, 22:49
Real Name: Jakob Svitzer
Location: Malax, Finland
Contact:

Re: Knolls Blogg

Post by bucket » 28 Oct 2008, 18:43

Mats Bruér wrote:
bucket wrote:
Mats Bruér wrote:Ja mina vänner så var ännu en dag till ända och idag har jag pratat så mycket i telefon och skrivit så mycket offerter att jag skulle behöva 14 dagar hemma hos Janne och varava ner med lite hunddagis och vattenbyten , kvällen närmar sig så nu blir det läkaren och sen blir det boxnings träning......god damn vad jag kommer att bli vältränad. :garv: :garv: :garv: :garv:


Ungarna växer och katten blir bara fetare ocvh fetare .....

Bästa blogg inlägget i DFS historia :garv: :garv:


Klart det är du ser väl vem som skrivet det .....Knoll i egen hög person .'
Jag schizofren , jo men bara lite ....
vi brukar åxå var lite scitzofren nu som då :slap3:
Image
Image

Post Reply

Return to “Medlemsbloggar”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests