Klys blogg

Post Reply
User avatar
Robban_P
Posts: 1305
Joined: 25 Nov 2007, 22:43
Real Name: Robert Pettersson
Location: Stockholm

Re: Klys blogg

Post by Robban_P » 05 Dec 2008, 14:59

Hahahahaha det var ingen dålig tavla :garv:

User avatar
klys
Posts: 1769
Joined: 25 Jan 2008, 09:16
Real Name: Marius Klys
Location: Älvängen

Re: Klys blogg

Post by klys » 19 Dec 2008, 00:54

ska försöka att skriva detta utan att göra reklam för nåt eller öppet spy galla över andra, men det blir inte lätt :???:
för ca 1,5 år sedan bytte vi mobilabonemang från ett bolag med mycket bra täckning till ett annat (med en logga som ser ut som en propeller) som inte har ett dugg bra täckning. trots att försäljaren lovade dyrt och heligt att det skulle fungerara där vi bor finns det knappt tillräckligt med täckning för att ens få iväg ett sms :stick: till råge på detta fick jag med (jo visst, mitt felval) en telefon från nåt land i asien som oxå har varit en katastrof, det knäpper och knastrar när man pratar, lacken försvann efter ca 2 veckor mm mm mm. kan säga att jag har svurit ve och förbannelse över både telefonen och leverantören av abonemanget :madgreen: bara tanken på att stå ut i ett drygt halvår till med detta har varit näst intil olidlig! men ikväll mina vänner hände nåt som iaf löste ett av mina bekymmer. jag fick en tidig julklapp av min fru. en ny telefon :hura3: :hura3: :hura3: den kommer inte från asien......... :grin:

tack sanna :hug1: :heart5:
Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår.

User avatar
bucket
Posts: 2951
Joined: 25 Nov 2007, 22:49
Real Name: Jakob Svitzer
Location: Malax, Finland
Contact:

Re: Klys blogg

Post by bucket » 19 Dec 2008, 01:52

Jeee :)
Image
Image

User avatar
majabus
Posts: 922
Joined: 30 Mar 2008, 23:00
Real Name: Berit Andersson
Location: Jönköping

Re: Klys blogg

Post by majabus » 19 Dec 2008, 08:50

Tur att man inte jobbar på det skitföretaget, bättre med de svarta fåren som arbetskamrater :shys:

User avatar
klys
Posts: 1769
Joined: 25 Jan 2008, 09:16
Real Name: Marius Klys
Location: Älvängen

Re: Klys blogg

Post by klys » 19 Dec 2008, 10:44

bucket wrote:Jeee :)
Finland bucket, Finland :hug1:
Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår.

User avatar
Susanna
Posts: 2649
Joined: 05 Mar 2008, 19:35
Real Name: Susanna Klys
Location: Älvängen

Re: Klys blogg

Post by Susanna » 19 Dec 2008, 11:37

klys wrote:ska försöka att skriva detta utan att göra reklam för nåt eller öppet spy galla över andra, men det blir inte lätt :???:
för ca 1,5 år sedan bytte vi mobilabonemang från ett bolag med mycket bra täckning till ett annat (med en logga som ser ut som en propeller) som inte har ett dugg bra täckning. trots att försäljaren lovade dyrt och heligt att det skulle fungerara där vi bor finns det knappt tillräckligt med täckning för att ens få iväg ett sms :stick: till råge på detta fick jag med (jo visst, mitt felval) en telefon från nåt land i asien som oxå har varit en katastrof, det knäpper och knastrar när man pratar, lacken försvann efter ca 2 veckor mm mm mm. kan säga att jag har svurit ve och förbannelse över både telefonen och leverantören av abonemanget :madgreen: bara tanken på att stå ut i ett drygt halvår till med detta har varit näst intil olidlig! men ikväll mina vänner hände nåt som iaf löste ett av mina bekymmer. jag fick en tidig julklapp av min fru. en ny telefon :hura3: :hura3: :hura3: den kommer inte från asien......... :grin:

tack sanna :hug1: :heart5:
Hoppas du trivs med din "nya kompis" :2tubsup: .....Kan jag äntligen prata med dig igen då utan att samtalet bryter i ett...föresten....jag måste prova o ringa dig det har jag inte gjort ännu... :grin:
"Man ska inte kasta bäver i trähus"

User avatar
klys
Posts: 1769
Joined: 25 Jan 2008, 09:16
Real Name: Marius Klys
Location: Älvängen

Re: Klys blogg

Post by klys » 21 Jan 2009, 13:32

Nej, nu var det länge sen jag skrev nåt av totalt ointresse här. Men nu så :grin: Frölunda piskade ssk igår......äntligen seger :hura3: Var och såg matchen mot luleå och det var nog det sämsta jag har sett. Endast till glädje för Alex kan jag tro :madgreen: :wink:

För övrigt hålls det på att bygga ställning till fyra kuber. Förhoppningsvis får jag skruvat ihop den idag. Får väl posta nån bild i titta-tråden när det är klart.
Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår.

Post Reply

Return to “Medlemsbloggar”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests