Norrbottensbloggen

Post Reply
User avatar
Alex
Posts: 1054
Joined: 25 Nov 2007, 12:04
Real Name: Alexander Ylipää
Location: Luleå

Norrbottensbloggen

Post by Alex » 09 Aug 2008, 16:35

Jaha, jag som alltid varit emot sådana här cyberdagböcker...får väl starta en egen iallafall! :???:


Kommit just hem från gruvan, Djurmagget och sålt en handfull guppys till diverse familjer. Riktiga nördar! :confus1: Matade just med metromat till mina yngel och importen, jävulens så de växer! Flyttade även altum scalarerna igår till 720 i vardagsrummet. De äter, men bara när jag sitter 10 meter ifrån karet. Jag tror de saknar sina diskusvänner. Nåja, håll ut i ett par dagar till så kommer de snart till er! :hug1:

Växterna har också börjat ta sig. PMDD och rotnäring i kombo med MH och T5 gör susen, hade även problem med att L333 käkade upp växterna men det hjälpte med att sluta snåla med algtabletterna. :cool:

Nästa vecka ska första diskustrion i, så fort de genomgått metromaten. Solid fire red, blå utaman och heckelcross...tror att scalarerna lugnar ner sig en aning efter att få se sina gamla vänner igen.

Ni som tror att det är snö här uppe redan kan ta er i *rslet, grillen ska tändas och ölen är redan framme. Skål på er! :heart5:
/Alexander Ylipää
Image

User avatar
Matte
Posts: 386
Joined: 28 Nov 2007, 23:12
Location: Aland Islands(Finland)

Re: Norrbottensbloggen

Post by Matte » 09 Aug 2008, 18:11

:ignore:
Jo tjena minus 2 i går natt.. de ju för fan istid.. vilken tur att man bor på en liten ö där palmerna svajar och solen skiner :smoke2:

Kul med blogg Alex.. :2tubsup:
Brg-Matte- Forum Huligan :stick:

Post Reply

Return to “Medlemsbloggar”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests