Sloberg's Blogg

Post Reply
User avatar
Sloberg
Posts: 351
Joined: 23 Feb 2008, 14:01
Real Name: Fredrik Berg
Location: Trollhättan

Sloberg's Blogg

Post by Sloberg » 18 Jul 2008, 08:56

Eftersom det var jag som kom på idén så får jag väl börja då.
Har precis sätt mig på stolen på jobbet, det som håller mig levande är hoppet på att det snart är lunch(kl12). Och då är det bara en liten stund kvar tills jag slutar, typ 5timmar.
Men sen, då, då blir det grilla och öl. Här i trollhättan har vi nått som heter "Fallens Dagar" i helgen, med oändligt med öltält, och packat med folk som man bara blir förbanad på. Men man får bita ihop och hålla sig till ölen. Och i eftermiddag är det en löpartävling, så man ska väl gå och kolla på några kompisar som ska springa, själv blir anfådd bara av att tänka på att springa. Förr när man var yngre(runt 14-15 sådär) var detta ståhej roligt för då gick grabbgänget ner på stan och röjde. Men nu när man är äldre och bor i centrum och märker av allt tycker jag det bara är irriterande, nu låter jag som en jätte gnällig människa det var inte meningen.
Men men nu har man fördrivit lite mer tid och klockan går allt närmare slutet på dagen och ölen...
Image

User avatar
Matte_g
Posts: 4369
Joined: 24 Nov 2007, 00:34
Real Name: Mattias Gustafsson
Location: Stockholm
Contact:

Re: Sloberg's Blogg

Post by Matte_g » 19 Jul 2008, 11:19

Härligt att första bloggen är igång!!
´
Vist är det skönt att ha tillgång till forumet på arbetstid så man har nått kul att göra på dagarna när man sitter på kontoret :2tubsup:

User avatar
Sloberg
Posts: 351
Joined: 23 Feb 2008, 14:01
Real Name: Fredrik Berg
Location: Trollhättan

Re: Sloberg's Blogg

Post by Sloberg » 16 Aug 2008, 03:19

Jaha då ligger man i soffan, å kollar på UFC(Ultimate fighting) på TV4sport, igen. Ganska roligt att kolla på faktiskt om det inte blir ett kramkalas på backen vill säga. Sambon hade en teori om denna sport, att det var bara killar som gillar att krama andra killar som är med, kanske är så vad vet jag. Men det är nog en av de mest hjärndöda sporterna som finns. För det är ju inga dåliga sparkar å slag de delar ut till varandra, den roligaste matchen hittills såg jag nyss, han som vann(Tim Sylvia) nocka den andre med en hög spark i huvudet, man såg hur bena vek sig på honom efter träffen. Såg inte skönt ut. Men men roligt att kolla på som sagt.
Det var det tag sedan jag skrev här nu, så hum vad har hänt sedan dess? Jo mina RT har lekt i mitt inredda kar, gick så långt att ett få tal gick längs sidorna på föräldrarna. Men igår flytta jag dem till ett lekkar. Bilder kommer om ett tag, de var ganska stressade efter flytten för det karet står hos farsan nu. Håller tummarna för att det ska bli lite smått, för föräldrarna är riktigt granna. Nä nu blir det lite mer UFC, go natt på er folket
Image

Post Reply

Return to “Medlemsbloggar”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests