Pela på datan

Spel
Morgana
Posts: 67
Joined: 26 Nov 2007, 14:50
Real Name: Frida
Location: Skogås

Pela på datan

Post by Morgana » 06 Aug 2008, 22:47

Äh V75... gubbspel! Trodde det kunde finnas fler töntar än jag på ett akvarieforum men inte ett ord om WoW? :eek: :garv:
Frida

User avatar
bucket
Posts: 2951
Joined: 25 Nov 2007, 22:49
Real Name: Jakob Svitzer
Location: Malax, Finland
Contact:

Re: Pela på datan

Post by bucket » 06 Aug 2008, 22:50

Morgana wrote:Äh V75... gubbspel! Trodde det kunde finnas fler töntar än jag på ett akvarieforum men inte ett ord om WoW? :eek: :garv:

wow? är det det som får unga killar att sitta inne och glo istället för att försköka betäcka halva stan? där man kan bli elflord av 9graden med hallonhängslor?

nej men COD och lit BF2, då går bucket igång, spelade CS när jag var riktigt ung men tröttnade ganska fort eftersom jag dominerade totalt och sköt alla i huvet från 2 km med desert eagle :hello2:
Image
Image

Morgana
Posts: 67
Joined: 26 Nov 2007, 14:50
Real Name: Frida
Location: Skogås

Re: Pela på datan

Post by Morgana » 06 Aug 2008, 23:04

bucket wrote:
Morgana wrote:Äh V75... gubbspel! Trodde det kunde finnas fler töntar än jag på ett akvarieforum men inte ett ord om WoW? :eek: :garv:

wow? är det det som får unga killar att sitta inne och glo istället för att försköka betäcka halva stan? där man kan bli elflord av 9graden med hallonhängslor?

nej men COD och lit BF2, då går bucket igång, spelade CS när jag var riktigt ung men tröttnade ganska fort eftersom jag dominerade totalt och sköt alla i huvet från 2 km med desert eagle :hello2:
Javisst, alla unga killar - och jag. :garv:

Äh, det är ju bara pang-pang-döda-splatter spel! Ärligt talad är det bara cs jag spelat av de 3 spelen, inget jag fastnade för direkt... quake 2 och 3 är mkt roligare då :hura3:
Frida

User avatar
bucket
Posts: 2951
Joined: 25 Nov 2007, 22:49
Real Name: Jakob Svitzer
Location: Malax, Finland
Contact:

Re: Pela på datan

Post by bucket » 06 Aug 2008, 23:06

ahaa.. quake :garv:

Brukade spela Quake 1 i skolan, det var ända som funkade. lite sjkut dålig grafik men satan vad man skrattade :garv:
Image
Image

Morgana
Posts: 67
Joined: 26 Nov 2007, 14:50
Real Name: Frida
Location: Skogås

Re: Pela på datan

Post by Morgana » 06 Aug 2008, 23:10

bucket wrote:ahaa.. quake :garv:

Brukade spela Quake 1 i skolan, det var ända som funkade. lite sjkut dålig grafik men satan vad man skrattade :garv:
Haha quake är rätt kul när man är ett gäng! Vi brukade sitta uppradade i vardagsrummet jag och mina syskon när vi var mindre och köra, jättekul tills dom kom på att jag såg deras skärmar från min dator, så jag visste vart jag skylle spring för att döda dom :garv: :hura3: :2tubsup:
Frida

User avatar
bucket
Posts: 2951
Joined: 25 Nov 2007, 22:49
Real Name: Jakob Svitzer
Location: Malax, Finland
Contact:

Re: Pela på datan

Post by bucket » 06 Aug 2008, 23:11

Morgana wrote:
bucket wrote:ahaa.. quake :garv:

Brukade spela Quake 1 i skolan, det var ända som funkade. lite sjkut dålig grafik men satan vad man skrattade :garv:
Haha quake är rätt kul när man är ett gäng! Vi brukade sitta uppradade i vardagsrummet jag och mina syskon när vi var mindre och köra, jättekul tills dom kom på att jag såg deras skärmar från min dator, så jag visste vart jag skylle spring för att döda dom :garv: :hura3: :2tubsup:

happy camper :garv:

Jag har aldrig spelat WoW så jag vet inte vad hysterin är about :dontknow:
Image
Image

Morgana
Posts: 67
Joined: 26 Nov 2007, 14:50
Real Name: Frida
Location: Skogås

Re: Pela på datan

Post by Morgana » 06 Aug 2008, 23:20

bucket wrote:
Morgana wrote:
bucket wrote:ahaa.. quake :garv:

Brukade spela Quake 1 i skolan, det var ända som funkade. lite sjkut dålig grafik men satan vad man skrattade :garv:
Haha quake är rätt kul när man är ett gäng! Vi brukade sitta uppradade i vardagsrummet jag och mina syskon när vi var mindre och köra, jättekul tills dom kom på att jag såg deras skärmar från min dator, så jag visste vart jag skylle spring för att döda dom :garv: :hura3: :2tubsup:

happy camper :garv:

Jag har aldrig spelat WoW så jag vet inte vad hysterin är about :dontknow:
Haha ja lätt!

Inte jag heller egentligen... Men beroendeframkallande äre! Jag hade egentligen inga planer på att börja, hatade WoW för att killen alltid spelade, men för att bevisa hur tråkigt det var så tog jag de 10 gratisdagarna jag fick av killen... Och sen skulle jag BARA spela en månad (och jag skulle ju ALDRIG spela om inte han betalade!), hmpf. När jag började spela mer än vad han gör fick jag börja pröjsa skiten själv oxå, men det var ju han som lurade in mig i det (men det argumentet höll inte)!! :stick: :garv:
Frida

User avatar
bucket
Posts: 2951
Joined: 25 Nov 2007, 22:49
Real Name: Jakob Svitzer
Location: Malax, Finland
Contact:

Re: Pela på datan

Post by bucket » 06 Aug 2008, 23:22

Morgana wrote:
bucket wrote:
Morgana wrote:
bucket wrote:ahaa.. quake :garv:

Brukade spela Quake 1 i skolan, det var ända som funkade. lite sjkut dålig grafik men satan vad man skrattade :garv:
Haha quake är rätt kul när man är ett gäng! Vi brukade sitta uppradade i vardagsrummet jag och mina syskon när vi var mindre och köra, jättekul tills dom kom på att jag såg deras skärmar från min dator, så jag visste vart jag skylle spring för att döda dom :garv: :hura3: :2tubsup:

happy camper :garv:

Jag har aldrig spelat WoW så jag vet inte vad hysterin är about :dontknow:
Haha ja lätt!

Inte jag heller egentligen... Men beroendeframkallande äre! Jag hade egentligen inga planer på att börja, hatade WoW för att killen alltid spelade, men för att bevisa hur tråkigt det var så tog jag de 10 gratisdagarna jag fick av killen... Och sen skulle jag BARA spela en månad (och jag skulle ju ALDRIG spela om inte han betalade!), hmpf. När jag började spela mer än vad han gör fick jag börja pröjsa skiten själv oxå, men det var ju han som lurade in mig i det (men det argumentet höll inte)!! :stick: :garv:
:garv: :garv:
Image
Image

Morgana
Posts: 67
Joined: 26 Nov 2007, 14:50
Real Name: Frida
Location: Skogås

Re: Pela på datan

Post by Morgana » 06 Aug 2008, 23:24

Här är ett helt grymt spel du kan testa!
http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm
Frida

User avatar
Poddan
Posts: 8484
Joined: 24 Nov 2007, 00:31
Real Name: Artur Stensson
Location: Tranås

Re: Pela på datan

Post by Poddan » 06 Aug 2008, 23:24

Medal of honor mot internet var svårslaget för ett gäng år sedan.

E faktiskt sjukt kul när man kopplade upp sig o krigade lite
:-)
[ http://www.ndss.se" onclick="window.open(this.href);return false; ] [ http://www.l-mal.se" onclick="window.open(this.href);return false; ] [ http://www.heckel.se" onclick="window.open(this.href);return false; ]

Post Reply

Return to “Spel”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests