Pela på datan

Spel
User avatar
Strixxx
Posts: 735
Joined: 25 Nov 2007, 18:27
Real Name: Conny Nilsson
Location: Ekeby i Skåne.

Re: Pela på datan

Post by Strixxx » 29 Sep 2008, 11:51

Har inte sett denna tråd innan... men jag är en inbiten WoW spelare också.
VIlle börja för ca 10 år sen men hade alldeles för mycket med Quake och göra, plus att man var med och planerade stora quake träffar, och lagt enorm massa tid på Asheron´s Call. Så WoW fick vänta... tills för ca 6 månader sen... oj oj oj.
Det är skit skoj och klart beroende framkallande. Så jo... det finns mer än diskus här! :garv:
"No bullshit here"

Conny Nilsson

sille
Posts: 37
Joined: 03 May 2008, 00:05
Real Name: Daniel Siljevall

Re: Pela på datan

Post by sille » 29 Sep 2008, 17:33

Har spelat i princip alla stora FPS spel på en "hög" nivå, men min stora favorit är Quake 3 duell vilket nog de kommer fortsätta vara
Hyfsat inbiten wow-spelare sen ett par år, men jag brukar säga att halva charmen med spelet är vem man spelar med :hug1:

Jockesthlm
Posts: 6
Joined: 26 Jan 2011, 12:02
Real Name: joakim hjärne

Re: Pela på datan

Post by Jockesthlm » 26 Jan 2011, 13:21

Som första inlägg börjar jag här, har spelat många MMORPG's genom tiderna, framförallt EQ1 på endgameraid nivå, wow e spelat men ligger på is för tillfället, håller mig mycket till simulatorer och strategi i dagsläget men lite FPSer är spelade.

User avatar
Nordin
Posts: 135
Joined: 27 Apr 2011, 10:29
Real Name: Daniel Nordin
Location: Långsele
Contact:

Re: Pela på datan

Post by Nordin » 20 Jun 2011, 13:55

Wow spelas en hel del även här. Men även Bad Company 2, Lite HoN, Händer även att jag loggar in på Tibia för att prata med gamla kompisar :).

Men som sagt WoW är det som spelas flitigast, är en 85 Undead Warlock på Shattered hand vid namn Loxies, http://eu.battle.net/wow/en/character/s ... ies/simple <--- Armory, som ni ser så spelar jag en del PvP men var en PvE junkie förut, men det tar alldeles för mycket tid :mad:
Min hemsida
[http://www.invine.se]

Post Reply

Return to “Spel”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests