Gamla Nintendo Spel sökes allt av intresse.

Spel
Post Reply
User avatar
Tommy
NDS Member
NDS Member
Posts: 3799
Joined: 25 Nov 2007, 06:02
Real Name: Tommy Holmberg
Location: Stockholm

Gamla Nintendo Spel sökes allt av intresse.

Post by Tommy » 29 Oct 2014, 22:56

Strålande att det fanns en tråd om just Spel :2tubsup: :2tubsup:

Om du har ett gammalt Nintendo paket som ligger och dammar så köper jag gärna det, då jag samlar på dessa gamla spel. Dumma kommentarer undanbedes och jag vet att det finns på blocket och tradera, men nu vill jag kolla med alla på forumet om ni har något som ligger och dammar på vinden? Skicka pm om ni har något så ringer jag upp.

Jag letar efter ett Nintendo Nes 8 bit gärna med spel eller endast konsol eller bara spel, allt av intresse.

Jag letar även efter ett Snes (Super Nintendo) gärna med spel eller endast konsol eller bara spel, allt av intresse.

Jag letar även efter ett Nintendo 64 N64 gärna med spel eller endast konsol eller bara spel, allt av intresse.


Bor du långt bort så går det att skicka smidigt med tex, schenker eller posten, självklart så står jag för frakt kostnad.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
:guru: :guru: :guru:
Image

User avatar
SuperAquaMan
NDS Member
NDS Member
Posts: 1203
Joined: 29 Sep 2009, 01:43
Real Name: Fredrick Johansson
Location: Göteborg

Re: Gamla Nintendo Spel sökes allt av intresse.

Post by SuperAquaMan » 30 Oct 2014, 14:04

Jag kollade med min kollega som har hela bokhyllan full med gamla NES och n64 spel som skall lägga ner om han ville sälja något nu. Inte för tillfället sa han. Tror det är svårt att sälja av det man samlat på sig, och han hade kvar sitt barndoms NES. Ett tips är att bli medlem på köp och sälj sidor i ens område på fb, där brukar man hitta billigare än blocket.


Säg till när du lyckas varva Ninja Gaiden :2tubsup:
KEEP CALM
AND
KEEP WILD DISCUS

User avatar
Tommy
NDS Member
NDS Member
Posts: 3799
Joined: 25 Nov 2007, 06:02
Real Name: Tommy Holmberg
Location: Stockholm

Re: Gamla Nintendo Spel sökes allt av intresse.

Post by Tommy » 30 Oct 2014, 15:28

Tack för att du kollade. Tror att det är stor skillnad på om man samlar och inte vill sälja, men tror att många har glömt bort att dom har och det ligger och dammar på vinden.
:guru: :guru: :guru:
Image

Post Reply

Return to “Spel”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests