Räkor

Frågor om fiskar som inte finns med i någon annan kategori.
User avatar
Mats Bruér
Posts: 2375
Joined: 25 Nov 2007, 12:55
Real Name: Mats Bruér
Location: Lomma

Re: Räkor

Post by Mats Bruér » 23 Aug 2010, 07:22

Precis men jag har "lite" grönt i Skalar karet ....... förresten skall där i plattfisk snart . ser ju så tråkigt ut med bara skalarer och Endlers. Det måste vara en sjukdom.....
Image
Tur man inte hade trasiga leksaker som barn för då hade man varit bra långsint.
(Denna har jag haft länge nu!!! Trångsynt inte jag inte ! )

User avatar
Lillis_71
Posts: 556
Joined: 09 Dec 2007, 13:04
Real Name: Eliseo Gonzalez
Location: Tyresö
Contact:

Re: Räkor

Post by Lillis_71 » 23 Aug 2010, 07:55

Här skall man skicka in ett gäng diskus yngell! :hurra2:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
Poddan
Posts: 8484
Joined: 24 Nov 2007, 00:31
Real Name: Artur Stensson
Location: Tranås

Re: Räkor

Post by Poddan » 23 Aug 2010, 16:17

jäklar vad räkor.
:-)
[ http://www.ndss.se" onclick="window.open(this.href);return false; ] [ http://www.l-mal.se" onclick="window.open(this.href);return false; ] [ http://www.heckel.se" onclick="window.open(this.href);return false; ]

User avatar
christinag
Posts: 1693
Joined: 04 Feb 2008, 20:50
Real Name: Christina Ghiasvand
Location: Västerås

Re: Räkor

Post by christinag » 27 Aug 2010, 00:59

Mats Bruér wrote:GRÖNT ? :garv: :garv: :garv: :garv: :garv: :garv: :garv: :garv: :garv: :garv: :garv: :garv:
*ASG* Dom begriper inte bättre :looser:
Hos mig skulle dom knipas direkt. Mina jagar Hyalellor runt buskagen i timmar tills dom fått fatt varenda en. En sävlig Cherry skulle inte överleva tre (röda) sekunder
Mats Bruér wrote:Precis men jag har "lite" grönt i Skalar karet ....... förresten skall där i plattfisk snart . ser ju så tråkigt ut med bara skalarer och Endlers. Det måste vara en sjukdom.....
Plattfisk är väl ingen sjukdom :stick:
Lillis_71 wrote:Här skall man skicka in ett gäng diskus yngell! :hurra2:
MUMS
Men varför är dom så bleka? Dom har nog tappat färgen av chocken inför dom kommande ynglena. Holocaust next. Fast jag misstänker att dom klarar sig ett bra tag, dom såg fullvuxna ut. Men vänta tills dom ömsar skinn, då du :dregel:

MvH
Christina G
Jag är inte en komplett idiot, det fattas några delar

User avatar
Lillis_71
Posts: 556
Joined: 09 Dec 2007, 13:04
Real Name: Eliseo Gonzalez
Location: Tyresö
Contact:

Re: Räkor

Post by Lillis_71 » 27 Aug 2010, 07:29

christinag wrote:
Mats Bruér wrote:GRÖNT ? :garv: :garv: :garv: :garv: :garv: :garv: :garv: :garv: :garv: :garv: :garv: :garv:
*ASG* Dom begriper inte bättre :looser:
Hos mig skulle dom knipas direkt. Mina jagar Hyalellor runt buskagen i timmar tills dom fått fatt varenda en. En sävlig Cherry skulle inte överleva tre (röda) sekunder
Mats Bruér wrote:Precis men jag har "lite" grönt i Skalar karet ....... förresten skall där i plattfisk snart . ser ju så tråkigt ut med bara skalarer och Endlers. Det måste vara en sjukdom.....
Plattfisk är väl ingen sjukdom :stick:
Lillis_71 wrote:Här skall man skicka in ett gäng diskus yngell! :hurra2:
MUMS
Men varför är dom så bleka? Dom har nog tappat färgen av chocken inför dom kommande ynglena. Holocaust next. Fast jag misstänker att dom klarar sig ett bra tag, dom såg fullvuxna ut. Men vänta tills dom ömsar skinn, då du :dregel:

MvH
Christina G

Räckor har inget skin utan skal och de äter upp sit skal. Bra med kalk. :book1:

Post Reply

Return to “Övriga fiskar”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests